orion: Jag kan inte med det här HS så jag vet inte. Jag gjorde nämligen inte ett inlägg utan la det som blogg så att folk skulle slippa läsa det.
Inlägg: 1406917
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo samt bisterfinnen: Jag tar tillbaka och hävdar alla slags motsatser! Allt nytt med HS förvirrar oss som redan är förvirrade nog! Peace!