Inlägg: 1406915
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
orion:
Kan det vara ett blogginlägg? Det skulle också förklara det uttömmande formatet
Edit: Wohooo! :-)
Kan det vara ett blogginlägg? Det skulle också förklara det uttömmande formatet
Edit: Wohooo! :-)
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
orion: Jag kan inte med det här HS så jag vet inte. Jag gjorde nämligen inte ett inlägg utan la det som blogg så att folk skulle slippa läsa det.
Är du ledarskribent numera, nontouchable som i DN, eller varför finns det ingen möjlighet att kommentera?
Redigerad kommentar