Inlägg: 1407115
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nån som har koll på reglerna för artistspelare och sånt.
Fick en idé häromdan om att Hannula kan vara en "anti-artist" som drar till Finland/KHL eller nåt efter sina 12(?) matcher och vi får en artist i retur?
Och allt detta skulle vara klappat och klart redan ifrån början (ung som Ryno & LIF).
Skulle det kunna funka med datum och så?
Fick en idé häromdan om att Hannula kan vara en "anti-artist" som drar till Finland/KHL eller nåt efter sina 12(?) matcher och vi får en artist i retur?
Och allt detta skulle vara klappat och klart redan ifrån början (ung som Ryno & LIF).
Skulle det kunna funka med datum och så?
Redigerad kommentar
– Vi känner att vi har en kedja som har bra kemi. Andra och tredje plockar vi in och ut med lite grann."
zzzZZZzzz