Inlägg: 1407578
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Ja. Det är väl lite det som har varit upplägget med hans tolv matcher. Är han bra så är det bra så, är han dålig kan vi ta in en artist.
Ja. Det är väl lite det som har varit upplägget med hans tolv matcher. Är han bra så är det bra så, är han dålig kan vi ta in en artist.
Fick en idé häromdan om att Hannula kan vara en "anti-artist" som drar till Finland/KHL eller nåt efter sina 12(?) matcher och vi får en artist i retur?
Och allt detta skulle vara klappat och klart redan ifrån början (ung som Ryno & LIF).
Skulle det kunna funka med datum och så?
Redigerad kommentar