Inlägg: 1407119
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Mano: De blir nog som vanligt, Anton Hedman drar på sig en tidig utv och hv gör mål, sen spelar vi upp oss och tappar en idiotpuck i mittzon och hv kontrar enkelt in 2-0 sen börjar många i Modo tjura ihop och resten av matchen sitter vi minst 20 min i utv.båset.
I början av 3:e dödar hv matchen och sista 18 kan man byta kanal å titta på ensam bonde söker kar för nu är det ju inne att vara bög så även på tv!
Tjohopp nu va jag negativ minsann ;)
I början av 3:e dödar hv matchen och sista 18 kan man byta kanal å titta på ensam bonde söker kar för nu är det ju inne att vara bög så även på tv!
Tjohopp nu va jag negativ minsann ;)
Vi kan ju "göra en Hovet". Vore trevligt, men inte väntat.