Inlägg: 1407157
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
yngwie: Oj, oj. Blir intressant att se hur det här går. Kedja 1 och 2 ser ju trots allt ganska intressanta ut och kan Sockan spela som på försäsongen så kanske vi kan ha en lite chans ändå.
Men som sagt, allt annat en än förlust vore väldigt imponerande.
Men som sagt, allt annat en än förlust vore väldigt imponerande.
Det blir intressant att se hur vi klarar oss utan tre av våra bästa spelare hittils i kväll. Allt annat än en förlust gör mig djupt imponerad.
Redigerad kommentar