NuMo: Oj vad lätt hv spelar sig ur egen zon..
Inlägg: 1407173
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka:
Vi tar då inte burskydd längre iaf.
Jävligt otur där, stolpen!
Vi tar då inte burskydd längre iaf.
Jävligt otur där, stolpen!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka: Det ska bli spännande att se Anton Forsberg i kassen, han lär ju få jobba en del i sin debut.