Berka: PP. Nu blir det inte spännande.
Inlägg: 1407198
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Det var då fan vad svårt det var. Men maler man peppar så går det tillslut.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo: Helt plötsligt så spelar vi ett enklare (borta)spel med mer skott och snabba pass. Lite mer desperathockey.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo:
Va fan e Hersley med för, 3 felpass i rad. Han dödade halva utvisningen åt HV
Va fan e Hersley med för, 3 felpass i rad. Han dödade halva utvisningen åt HV