Inlägg: 1407216
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka: "Och HS är sävligast på isen!!
Va fan är han me för??"
Om jag tränade så skulle jag spela min grabb också, man kan ju inte bänka sin son.
Va fan är han me för??"
Om jag tränade så skulle jag spela min grabb också, man kan ju inte bänka sin son.
Va fan är han me för??