Inlägg: 1407270
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Bad_Brett:
Tror du det är tränardirektiv att släppa backarna i egen zon för att täta slottet eller är yttrarna helt enkelt förvirrade, är det tränardirektiv så bör dom helt klart tänka om.
Så där spelade Löven i egen zon också då Andersson var där.
Tror du det är tränardirektiv att släppa backarna i egen zon för att täta slottet eller är yttrarna helt enkelt förvirrade, är det tränardirektiv så bör dom helt klart tänka om.
Så där spelade Löven i egen zon också då Andersson var där.
Ja, jag vill verkligen ha in en spelskicklig back. Det här kommer inte hålla. Det är vi och Timrå som kommer slåss om att vinna den upp-och-ner-vända tabellen.
Jag tycker lite synd om Anton Forsberg. Han har gjort det mesta rätt, men har ändå fått släppa tre puckar bakom sig.