Jaja, så var hockeysuget borta.
Inlägg: 1407328
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Glädjeämnet idag är att hannula är modos bästa forward och sliter som ett djur. Rob shremp är hittils säsongens flopp i Modo. Jag tycker laget är för tunt bara titta idag, susse och tolle borta och vips vi är ett div 1 lag som bäst. Tyvärr men vi får nog räkna med botten i år, jag vet det är tidigt men vi har inte ett lag för slutspel sett till dom andra lagen.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
yngwie: Vad är det med dessa jävla hakningar hur svårt kan det vara att hålla klubban i isen och att inte ha den i midjehöjd?
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
yngwie:
Just nu känns allt utom allsvenskan som världens bästa julklapp.
Just nu känns allt utom allsvenskan som världens bästa julklapp.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
yngwie: Att Hannula ska behöva dra på sig en hakning mot en så begränsad hockeyspelare som Rahimi är patetiskt. Hannula åker 8or kring Rahimi om han vill.
+ 1