Inlägg: 1407360
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
yngwie: Och få ännu en säsong vi går minus ett antal miljoner? se till att få balans i ekonomin inte handla för mer än vi har råd med.
+ 1
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
yngwie:
Ja, värvningar lite för sent är bra, sen bygger vi ännu mera bredd under nästa Silly. Speciellt på backsidan.
Ja, värvningar lite för sent är bra, sen bygger vi ännu mera bredd under nästa Silly. Speciellt på backsidan.
Återigen ställer vi ett för svagt/osäkert lag på banan. Det blir panikvärvningar till julklapp.