Inlägg: 1407367
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Salle:
Vi låg under mot aik och växjö också. Det är summan av alla skitmatcher som kommer fram i inläggen här.
Vi låg under mot aik och växjö också. Det är summan av alla skitmatcher som kommer fram i inläggen här.
Sawchuk: Såklart ska MoDo hota alla lag i alla matcher.
Men vi har väl alla insett att vi inte håller så j-a hög klass för tillfället. Och Susse, OKT och Tellan har varit bland våra bästa spelare i varenda match.
Därför tycker jag att det inte är nåt att hänga upp sig på att vi ligger under med några mål borta emot ett förmodat topplag.