Inlägg: 1407377
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Bad_Brett: Fet kan ju verkligen inte finnas några tvivel längre??!!
Kfop är dålig, talang och meningslös, skicka han till teg.
HS kan ta bussen hem å ansluta till j20
Kfop är dålig, talang och meningslös, skicka han till teg.
HS kan ta bussen hem å ansluta till j20
Det känns som att en spelare som Meyer inte alls är lika dominant som i de första matcherna. Har han drabbats av det klassiska MoDo-syndromet?
Vad har hänt med Skröders närkampsspel? Förut var han som en betongkloss, nu trillar han konstant.
Schremp är på väg att bli än ännu större flopp än Dimitrakos...
Redigerad kommentar