Sätt klubbmärket upp och ner. Ngt är definitivt fel i Modo då man kan byta ut 2/3 av laget och ändå spela sämre för varje säsong som går.
Inlägg: 1407379
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Gbg:
Haha,en jämnare period säger Andersson. Tyvärr då att den var mer jämndålig---
Haha,en jämnare period säger Andersson. Tyvärr då att den var mer jämndålig---