+ 1
Inlägg: 1407514
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
spud:
Känns drygt att ha närmare 800.000 i månaden uppbundet i Schremp och Axelsson.
Känns drygt att ha närmare 800.000 i månaden uppbundet i Schremp och Axelsson.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
spud: Om man bara kunde se att Modo blev i alla fall lite bättre för varje match men nej.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
spud:
Tror det är svårt att inte panika efter denna matchen. Många behöver nog lugna ner sig lite innan man kan ge en helt nykter analys. Även fast jag håller med i mycket som skrivs.
Tror det är svårt att inte panika efter denna matchen. Många behöver nog lugna ner sig lite innan man kan ge en helt nykter analys. Även fast jag håller med i mycket som skrivs.
Jag tycker nog att lite lugn och försöka hitta rätt i formationerna är vad som behövs.