Nikki Nine: rÄtt dum fråga va?
Inlägg: 1407528
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka:
Du menar att det inte går att skapa en vinnarmentalitet i vår förening? För det spelar ingen roll vad vi värvar, och eftersom vi inte har någon vinnarmentalitet så kan vi inte vinna, och då kan vi inte skaffa oss vinnarmentalitet.
Du menar att det inte går att skapa en vinnarmentalitet i vår förening? För det spelar ingen roll vad vi värvar, och eftersom vi inte har någon vinnarmentalitet så kan vi inte vinna, och då kan vi inte skaffa oss vinnarmentalitet.