Inlägg: 1407579
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine: Vad jag menar är att Hannula drar oavsett.
Och att vi får en redan klar men icke ännu namngiven spelare i retur.
Det var ju bla sånt hysch-hysch om kontraktslängder och så när Mika presenterades.
Och att vi får en redan klar men icke ännu namngiven spelare i retur.
Det var ju bla sånt hysch-hysch om kontraktslängder och så när Mika presenterades.
Ja. Det är väl lite det som har varit upplägget med hans tolv matcher. Är han bra så är det bra så, är han dålig kan vi ta in en artist.