Dragan 2k: Tack. Är det rätt spelare lär väl alla elitserielag vara med och hugga.
Inlägg: 1407720
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kvällsblaskorna är ju helt otroliga.
Expressen: "Flopp-målvakt"
Man blir alldeles matt.
Expressen: "Flopp-målvakt"
Man blir alldeles matt.