Inlägg: 1407722
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yngwie:
Vilket skämt. Jag tycker så synd om Anton, han gjorde en bra debut, speciellt med tanke på hur matchen utvecklades. Han räddade ju för tusan flera frilägen och agerade extraback vid flera tillfällen. Helt klart en av lagets bästa spelare.
Vilket skämt. Jag tycker så synd om Anton, han gjorde en bra debut, speciellt med tanke på hur matchen utvecklades. Han räddade ju för tusan flera frilägen och agerade extraback vid flera tillfällen. Helt klart en av lagets bästa spelare.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yngwie: Hade han varit bäst i världen kanske han tatt en eller två, vet inte om det har så stor betydeldse i den här matchen
Expressen: "Flopp-målvakt"
Man blir alldeles matt.