Inlägg: 1408084
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Berka: Va hellvete, får AIK pp och tärnström får en enkel passning på blå, tar 2 skär in och dunkar in pucken.... Ser ju så enkelt ut, å vi har inte lyckats på 23 försök!!
HERREGUD
HERREGUD
De ser så enkelt ut, vad gör Modo för fel?
Nog för att vi haft fruktansvärd otur i många lägen men va fan göra mål i pp ska väl inte vara så svårt ?