yngwie: Kan det kanske lossna för Schremp nu?
Inlägg: 1408380
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Gustafsson: Tror det kan lossna för Räkan nu alltså. Förra säsongen hade ritchie 0+1 på 7 matcher. Räkan har 1+0. Det är alltså mycket möjligt ;)
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Gustafsson: Kan man önska sig ett youtube-klipp med highlights från Schremp-intervjun? :)
+ 1