Wayne Gresky: Haha ja, tycker dock lite synd om snubben ändå. ;)
Inlägg: 1408387
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Gustafsson: Schremp gör i alla fall det som förväntas av honom när det gäller straffar. Och det var riktigt snygga också!