Mats Ahdrian entledigad från sin roll i Frölunda.
Inlägg: 1409841
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Jag är mest nyfiken på formuleringen "mer kommersiell inriktning". Var det verkligen där han fallerade?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Hoppla! Jag har alltid ogillat honom skarpt, så detta är nog positivt. Intressant att de är så "grova" i språket; Inte det klassiska "Frölunda och Mats har idag bestämt att gå skilda vägar bla bla".
Hoppla! Jag har alltid ogillat honom skarpt, så detta är nog positivt. Intressant att de är så "grova" i språket; Inte det klassiska "Frölunda och Mats har idag bestämt att gå skilda vägar bla bla".