Inlägg: 1409864
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Han var nog inte överdrivet populär inom de egna leden och förra säsongens bokslut var säkert inte heller till hans fördel.
Hoppla! Jag har alltid ogillat honom skarpt, så detta är nog positivt. Intressant att de är så "grova" i språket; Inte det klassiska "Frölunda och Mats har idag bestämt att gå skilda vägar bla bla".