Frisco: Ja så mycket såg jag, jag undrade snarare varför.
Inlägg: 1412692
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Wayne Gresky: Han klev ju av senast mot Luleå så han har väl känningar. Får hoppas att det inte är knät igen.
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Wayne Gresky: Och jag har inget annat svar än Friscos uttömande... ;-)
Redigerad kommentar