Wayne Gresky: Han klev ju av senast mot Luleå så han har väl känningar. Får hoppas att det inte är knät igen.
Inlägg: 1412694
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Nikki Nine:
Nyström spelade med J-20 igår och kom hem klockan 3 inatt. Egentligen skulle han inte spela överhuvudtaget, men nu står han helt plötsligt uppställd i andrakedjan.
Jag förstår inte detta. Om det var frågetecken för Dick, så borde man väl inte ha skickat Nyström till J-20? Allting känns lite konstigt.
Nyström spelade med J-20 igår och kom hem klockan 3 inatt. Egentligen skulle han inte spela överhuvudtaget, men nu står han helt plötsligt uppställd i andrakedjan.
Jag förstår inte detta. Om det var frågetecken för Dick, så borde man väl inte ha skickat Nyström till J-20? Allting känns lite konstigt.