Inlägg: 1412699
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Salle: Kanske bra att axelsson inte är med.Han drar ned på tempot precis som Zlatan gör i fotbollslandslaget.
Det baserades väl bara på det faktum att han inte var med på förmiddagens värmning.
Sen kan jag hålla med om att det är lite konstigt att skicka ner han på en rätt dryg bortamatch om man visste att Dicken, mfl, var ett frågetecken.