Salle: Kanske bra att axelsson inte är med.Han drar ned på tempot precis som Zlatan gör i fotbollslandslaget.
Inlägg: 1412703
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Gusse: Jag tänkte detsamma, Dick är lite som Zlatan för Modo. Vinst med 3-2 idag då :)