Inlägg: 1412770
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
spud: Domaren har ju druckit något olämpligt. En brynäsare åker in i tollefsen och faller. Hahaha! patetisk nivå.
Domarjävel. Att de inte kan låta bli och förstöra matcherna.
Domarjävel. Att de inte kan låta bli och förstöra matcherna.
+ 2
Vi blir verkligen frånåkta av BIF nu. Vi åker inte många skär skridskor nu.