+ 2
Inlägg: 1412773
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Tänk att vi kan inte ha en match med dommarfördel???!!
I princip varje match blir vi hårt straffade, det är väl för fan dags för Modo att få fördel!!!!
I princip varje match blir vi hårt straffade, det är väl för fan dags för Modo att få fördel!!!!
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
NuMo: Även om utv är helt absurd, så sätter vi oss i den situationen genom att vi inte åker skridskor denna period. Vi måste börja jobba som ett lag.
Domarjävel. Att de inte kan låta bli och förstöra matcherna.