Inlägg: 1412776
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Berka:
Vi slapp utvisning på Danielsson för hans crosschecking, vi slapp utvisning nu för Hannulas hakning.
Domarna är RIKTIGT JÄVLA USLA, men vi har haft en del domslut med oss också.
Vi slapp utvisning på Danielsson för hans crosschecking, vi slapp utvisning nu för Hannulas hakning.
Domarna är RIKTIGT JÄVLA USLA, men vi har haft en del domslut med oss också.
I princip varje match blir vi hårt straffade, det är väl för fan dags för Modo att få fördel!!!!