Inlägg: 1412848
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
NuMo: Du är ju modoit så mina krav är låga men jag tycker att det var en konstig antydning i en sån självklar situation :)
Hahaha! Nu blev det mål. Det vr väl bra?