NuMo: Om du viftar undan den här situationen med att kalla det "oflyt" eller något sånt så måste jag nog säga att jag tycker att du är den naive av oss två.
Inlägg: 1412846
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Olle: Jag är ju för en avstängning för att han träffar huvudet. Vad mer begär du?
Hahaha! Nu blev det mål. Det vr väl bra?
Hahaha! Nu blev det mål. Det vr väl bra?