bisterfinnen: De var någon jag pratade med som påstod att Meyer o Pöck tillhörde de sämsta backarna i Modo på flera år, och denna säsongen... Vad säger vi till dom?
Inlägg: 1412855
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
MODOJohan:
När ska ni lära er att inte vara så förbannat snabba att döma?
När ska ni lära er att inte vara så förbannat snabba att döma?
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
MODOJohan: Tycker det ser ut som Hannula är ute efter nytt kontrakt.Gör sin klart bästa match hitills idag.