Inlägg: 1412850
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
bisterfinnen: De var någon jag pratade med som påstod att Meyer o Pöck tillhörde de sämsta backarna i Modo på flera år, och denna säsongen... Vad säger vi till dom?
Mums!!!
Freddy is back!