Vi kladdar ihjäl oss. Skellefteå Del II
Inlägg: 1412883
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
NuMo:
Varför känns det som alla lag som tar målisen mot Modo lyckas göra mål?
Känns som uppförsbacken blir brantare och brantare för varje omgång.
Varför känns det som alla lag som tar målisen mot Modo lyckas göra mål?
Känns som uppförsbacken blir brantare och brantare för varje omgång.
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Vafan gör Tolle? Varför går han inte ut tidigare på han i slottet? Hela arenan ser ju att han ska få pucken.