Inlägg: 1412895
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Sawchuk: Skellefteå gjorde mål i slutminuterna..Nått är fel..Är man för offensiv på slutet?
Varför känns det som alla lag som tar målisen mot Modo lyckas göra mål?
Känns som uppförsbacken blir brantare och brantare för varje omgång.