Sawchuk: Men vilka jävla skitmål...
Inlägg: 1412899
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Gustafsson:
Tyvärr räknas ju skitmål lika mycket som alla andra mål.
Tyvärr räknas ju skitmål lika mycket som alla andra mål.