Sawchuk: Skellefteå gjorde mål i slutminuterna..Nått är fel..Är man för offensiv på slutet?
Inlägg: 1412912
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Gusse: Felet stavas coachning! hur kan man ha inne Schremp som center sista minuten?