Berka: Va fan vad det för idiotgrej av Danielsson då?!
Inlägg: 1412917
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Gustafsson: Bra. Inte fan kan väl Honken ta varenda skitskott.
Rättvis fördelning av poäng om sanningen skall fram.
Rättvis fördelning av poäng om sanningen skall fram.
Redigerad kommentar