HÄRLIGT!
Inlägg: 1412925
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Nieminen: Mest possitivt idag är utan konkurans nyström. Trots att båda amerikanerna nätade 2 kassar var så håller jag Nyströms prestation som de mest possitiva!
Galet vad den lille kotten tar i och tar för sig, snacka om framtid!
Galet vad den lille kotten tar i och tar för sig, snacka om framtid!
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Nieminen: Inte helt, inte när man ger bort 1p när 40s återstår.