Inlägg: 1412975
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Berka:
Jag tycker vi ska vara glada att vi inte fick utvisning på Danielsson x2, Hannula och Madsen, för att nämna fyra incidenter...
Jag tycker vi ska vara glada att vi inte fick utvisning på Danielsson x2, Hannula och Madsen, för att nämna fyra incidenter...
Sett över 60 min har Brynäs ganska klar fördel av domarnivån, vist madsen borde haft en utv. Men det är inte mycke gulligare att lägga sig raklång efter att man stått brevid okt, de 5-3 läget får man mål på, de dessutom till trots att lavander står med klubban mellan Modobackens ben och vrider ner denna, de kan nog betraktas som en utv.
Sen i modos 2:ā PP så lägger brynäsaren klubban runt lechtuvouri och river ner denna vid sargen, borde vart 5-3 spel för Modo, sen blåser han av spelet när Modo är i 2-1 läge.
Domaren var otroligt svag idag men sett till avgörande moment så hade Brynäs kraftig fördel av domslut , no doubt!