Inlägg: 1412981
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Nikki Nine: Antagligen men sura för att vi inte fick med oss ett par utvisningar. Att matchen höll på att urarta beror delvis på den låga domarnivån.
Blir som sagt intressant om Madsen också får 7 matcher avstängning eller fler.
Blir som sagt intressant om Madsen också får 7 matcher avstängning eller fler.
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Nikki Nine: Jo eller glada och glada, jag skulle vara glad om domarna hade en bättre nivå!
Jag förlorar hellre ärligt än att vinna oärligt.
Idag är de dåligt åt båda håll, jättedåligt tyvärr
Jag förlorar hellre ärligt än att vinna oärligt.
Idag är de dåligt åt båda håll, jättedåligt tyvärr
Jag tycker vi ska vara glada att vi inte fick utvisning på Danielsson x2, Hannula och Madsen, för att nämna fyra incidenter...