Inlägg: 1413032
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Olle: Man kan inte tro att vi har två domare! idag var det nog 50/50 åt bägge håll, å dessa jäkla kompensationsutvisningar gör en bara ännu mer förbannad.
Kul att se hur dom missade i andra perioden då Hannula åkte vattenskidor efter en Brynässpelare.
Kul att se hur dom missade i andra perioden då Hannula åkte vattenskidor efter en Brynässpelare.
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Olle: Madsens tackling är ful. Och dum.
Danielssons smäll kan jag inte säga något om, därifrån jag satt såg jag den inte. Men ja, han har en tendens att dela ut tjyvsmällar.
Utvisningen på Tollefsen är det mest patetiska jag sett. Han står bara där.
Brynäs (och Modo) tilläts spelförstöra alldeles för mycket. Genomgående katastrofal domarinsats. De är de som borde stängas av längst.
Sedan, vafan det är ju Forsström som dömer, klart att det KAN bli två avstängningar för samma lag i efterhand. Hoppas dock att han får sig en avhyvling av domarbasen efter en sån här match, tycker att han tappade den redan tidigt i andra perioden, och inte åt något speciellt håll.
Jag håller ju i regel aldrig med er modoiter och idag håller jag inte med dom som tycker att BIF har fördel av domaren heller. Tycker snarare att modo kommer undan med en hel del trots att Tollefsens utvisning är helt horribelt dålig att ta.