Inlägg: 1413036
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
renen & Poffa: Håller med er båda, en av dom sämsta domarinsatserna jag sett på ett par säsonger nu. Inte sällan är det herr Forsström som har huvudrollen när det blir så här, tycker jag.
Kul att se hur dom missade i andra perioden då Hannula åkte vattenskidor efter en Brynässpelare.
Redigerad kommentar