Inlägg: 1413147
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
J F K: Du säger å ena sidan att tacklingen inte såg ful ut men att du hade varit mer säker på att tacklingen är oschysst om det var Danielsson eller Skröder som delade ut den?
Då tycker jag att du ska kolla på tacklingen ett par gånger till så att du lättare kan skapa dig en bild av själva tacklingen. Tror det finns en länk här i er gästbok faktiskt.
Då tycker jag att du ska kolla på tacklingen ett par gånger till så att du lättare kan skapa dig en bild av själva tacklingen. Tror det finns en länk här i er gästbok faktiskt.
För övrigt så tycker jag inte att Madsens tackling var så otroligt ful. Nu såg jag bara hockeyligans repris och där kunde jag verkligen inte se att han skulle försökt gå efter huvudet. Möjligen att någon annan kamera ger en annan bild. Dessutom är Madsen en kille som aldrig någonsin varit ute efter att spela fult eller vårdslöst. Hade det varit någon som Skröder eller Danielsson så hade jag inte alls varit lika säker.