Inlägg: 1413149
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Olle: Tacklingen som sådan hade varit mer medveten om Skröder eller Danielsson delat ut den. Dessa två spelar vårdslöst och jag skulle som sagt varit mycket mindre förvånad om någon av dessa är skyldiga till någonting medvetet fult.
Givetvis kan Madsen råka göra någonting som skadar en motståndare, men då är jag rätt säker på att hans intention verkligen inte var att skada. Han är dessutom inte korkad så efter den debatt som varit i media så tror jag väldigt få spelare medvetet går efter huvudet.
Givetvis kan Madsen råka göra någonting som skadar en motståndare, men då är jag rätt säker på att hans intention verkligen inte var att skada. Han är dessutom inte korkad så efter den debatt som varit i media så tror jag väldigt få spelare medvetet går efter huvudet.
Då tycker jag att du ska kolla på tacklingen ett par gånger till så att du lättare kan skapa dig en bild av själva tacklingen. Tror det finns en länk här i er gästbok faktiskt.