Inlägg: 1413334
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
bisterfinnen: Är det snart slut på den här djävla tribunalen om tacklingar ni
envisas med???
Var glad och skriv om hur hockey kan vara både rolig och underhållande.
Man orkar ju inte läsa alla stolligheter!
envisas med???
Var glad och skriv om hur hockey kan vara både rolig och underhållande.
Man orkar ju inte läsa alla stolligheter!
Jag gissar på att hockeyspelare i regel är urusla orienterare och navigatörer :)