Inlägg: 1413343
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Ã…ke Westerlind: Ska vi införa cencur? Gilla läget eller sluta läs.
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Ã…ke Westerlind: Men sluta läs, då. Detta är ett diskussionsforum där det diskuteras hockey. I hockey ingår tacklingar och domslut. Igår var det extra tydligt i Modos match, eller hur?
+ 1
envisas med???
Var glad och skriv om hur hockey kan vara både rolig och underhållande.
Man orkar ju inte läsa alla stolligheter!